Friday, April 29, 2011

ျမန္မာ့တပ္မေတာ္ ေလ



ျမန္မာ့တပ္မေတာ္ ေလတပ္ အေၾကာင္းမ်ားေရးခ့ဲေပးပါ။တိုက္ေလယာဥ္မ်ား၊ရဟတ္ယာဥ္မ်ား အေၾကာင္း၊...ေရးခ့ဲေပးပါ။အလံုးရဲ႕အျမင္ေတြကို ေဆြးေႏြးႏိုင္ပါတယ္...။Comment ေရးေပးပါ...။

10 comments:

  1. ျမန္မာတပ္မေတာ္ေလ ရွိ အမ္အိုင္ဂ်ီ-၂၉ အသစ္မ်ားတြင္ ရုရွားေလတပ္၏ အစ္ယူ-၃၀ တြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ ေရဒါစနစ္တပ္ဆင္ထားၿပီး တခ်ိန္တည္းတြင္ ရန္သူ႕ပစ္မွတ္ ၄ခုကို တၿပိဳင္နက္တည္း ပစ္ခတ္ႏိုင္ေစပါသည္။

    ReplyDelete
  2. အေဟာင္းေတြကိုေရာ အဲဒီ႔လို upgrade လုပ္မွာလားဗ်။ သိရင္ေျပာၾကပါဦး။ လုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ သတင္းေကာင္းေပါ႔။

    ReplyDelete
  3. ေလယဥ္ေတြကေတာ့ ဟုတ္ပါၿပီ..ဒါေပမယ့္
    တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယဥ္ေတြကို အားၿဖည့္ဖို႔လည္းလိုမယ္ထငိတယ္...ကၽြန္ေတာ္အထင္
    အခုလက္ရွိ ျမန္မာတပ္မေတာ္ေလမွာ သံုးေနတဲ့တိုက္ခိုက္ေရး
    ရဟတ္ယဥ္ေတြက ေခတ္ေနာက္ၾကေနတယ္ထင္တယ္
    ...
    ျပန္ၿပီးေဆြးေႏြေပးပါဦး

    ReplyDelete
  4. တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ေတြအတြက္ေတာ့ အမ္အိုင္-၂၈ လုိမ်ိဳး၊ေကေအ-၅၀၊၅၂ လို ေနာက္ဆံုးေပၚတိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ေတြ ကိုဝယ္ယူသင့္ပါတယ္...ျမန္မာ့ေလတပ္မွ ယခုဝယ္ယူလိုက္တ့ဲ အမ္အိုင္-၃၅ တိုက္ခိုက္ေရးရဟတ္ယာဥ္ေတြဟာလည္း အဆင့္ျမင့္တင္မႈျပဳလုပ္ထားတယ္လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္...။ပိုင္းေလာ့ရဲ႕ ဦးထုပ္ကေန ပစ္မွတ္ခ်ိန္တ့ဲ စနစ္ေတြပါလာပါတယ္..ဒီစနစ္ကို အမ္အိုင္-၂၈ ရဟတ္ယာဥ္ေပၚမွာလည္းတပ္ဆင္ထားပါတယ္..။ဘဂၤလားေဒ္ေလတပ္မွာ မရွိေသးပါဘူး..။အျခားတိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ေတြ ျဖစ္တ့ဲ အမ္အိုင္-၂ အမ်ိဳးစားေတြကေတာ့ အဆင့္ျမင့္တင္မႈ ျပဳလုပ္ဖို႔လိုပါတယ္..။

    ReplyDelete
  5. Now myanmar air force order 50 units of MI-24(Hind) Attack helicopter already.

    ReplyDelete
  6. Mikoyan MiG-29 K/KUB ျဖစ္ၿပီး ေနတိုး၏ သတ္မွတ္ခ်က္အရ Fulcrum-D ဟု နာမည္ေပးထားသည္။ MiG-29 K သည္ ပိုင္းေလာ့ တဦးတည္းေမာင္း ဘက္စံုသံုး တိုက္ေလယာဥ္ျဖစ္ၿပီး MiG-29 KUB သည္ ပိုင္းေလာ့ ၂ ေယာက္ထိုင္ ဘက္စံုသံုး တိုက္ေလယာဥ္သို႔ အေမာင္းသင္ ေလယာဥ္ ျဖစ္သည္။ က်န္သည့္ ဝန္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ အေနအထားမ်ားမွာ တူညီသည္။

    မ်ဳိးဆက္ေလးခုေျမာက္ စီးရီးျဖစ္ၿပီး ဆီေပးစနစ္ ပိုေကာင္းေအာင္ ျပဳျပင္ထားၿပီး ဝန္ေဆာင္ႏုိင္မႈအား ပိုလာသည္။ ထို႔ျပင္ Zhuk-ME အဆင့္ျမင့္ ေရဒါ တပ္ဆင္ထားၿပီး ပစ္မွတ္ကို ရွာေဖြရာႏွင့္ ပစ္ခြင္းရာတြင္ ပိုမိုတိက်မႈ အားေကာင္းေအာင္ မြမ္းမံထားသည္။

    MIG-29 K/KUB ေလယာဥ္၏ အရြယ္အစားႏွင့္ ဝန္တင္ေဆာင္ႏိုင္မႈ ပမာဏ mig-29k • ေလယာဥ္ေမာင္း တဦး (MiG-29 K) • ေလယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ အပိုတဦး၊ ေပါင္း ၂ ဦး (MiG-29 KUB) • စတင္ပ်ံသန္းစဥ္ အေလးခ်ိန္ (ပံုမွန္အေျခအေန) - ၁၈၅၅ဝ ကီလိုဂရမ္ (၄ဝ ၈၉၅ ေပါင္) • စတင္ပ်ံသန္းစဥ္ အေလးခ်ိန္ (အျမင့္ဆံုးဝန္) ၂၂ ၄ဝဝ ကီလိုဂရမ္ (၄၉ ၃၈၃ ေပါင္) • အမ်ားဆံုး သယ္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ ဝန္ခ်ိန္ - ၅၅ဝဝ ကီလိုဂရမ္ (၁၂၁၂၅ ေပါင္) • အမ်ားဆံုးပ်ံသန္းႏိုင္မႈႏႈန္း - တနာရီလွ်င္ ၂၄ဝဝ ကီလိုမီတာ ( တနာရီလွ်င္ ၁၄၉၁ မိုင္) • အျမင့္ဆံုး ပ်ံတက္ႏိုင္မႈႏႈန္း - ပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္မွ တမိနစ္လွ်င္ ၁၇ ၇၆ဝ မီတာ (တမိနစ္လွ်င္ ၅၈၂၆ဝ ေပ) • တိုက္ပြဲ၌ အျမင့္ဆံုး ပ်ံတက္ႏိုင္သည့္ အကြာအေဝး - ၁၈ ၀၀၀ မီတာ (၅၉ ဝ၅၅ ေပ) • ေလာင္စာဆီ တင္ေဆာင္ႏိုင္မႈ အမ်ားဆံုးပမာဏ - ၅၂၄ဝ ကီလိုဂရမ္ (၁၁ ၅၅၂ ေပါင္) • ေလယာဥ္အတြင္း ဆီေလွာင္ကန္မွ ဆီကို အသံုးျပဳ၍ တိုက္ခိုက္ႏိုင္သည့္ ဧရိယာ အဝန္းအဝိုင္း (အက်ယ္အဝန္း) - ၈၅ဝ ကီလိုမီတာ (၅၂၈ မိုင္) • အပိုဆီေလွာင္ကန္အတြင္း ဆီကို အသံုးျပဳ၍ တိုက္ခိုက္ႏိုင္သည့္ ဧရိယာ အဝန္းအဝိုင္း (အက်ယ္အဝန္း) - ၁၃ဝဝ ကီလိုမီတာ (၈ဝ၇ မိုင္) • ဆီျပန္ျဖည့္ၿပီး တိုက္ခိုက္ႏိုင္သည့္ ဧရိယာ အဝန္းအဝိုင္း (အက်ယ္အဝန္း) - ၃၅ဝဝ ကီလိုမီတာ (၂၁၇၄ မိုင္)

    MiG – 29 တိုက္ေလယာဥ္ တစင္းတြင္ ပါဝင္ေသာ လက္နက္အမ်ိဳးအစားမ်ား (အၾကမ္းဖ်ဥ္း)

    • ၁ X ၃ဝ မီလီမီတာ GSh-30-1 cannon အလံုး (၁၅ဝ) • ဒံုးပ်ံမ်ားႏွင့္ ခ်ိန္ကိုက္ဗံုး ထိန္းခ်ဳပ္စနစ္ (Semi-active Radar Homing – SARH) ပါေသာ ေလထဲပစ္ ဒံုးက်ည္ အပါအဝင္ ၃၅ဝဝ ကီလိုဂရမ္ (၇၇၂ဝ ေပါင္) အထိ အေလးခ်ိန္႐ွိေသာ လက္နက္မ်ား

    (SARH စနစ္သည္ AA-8 "Aphid", ", AA-11 "Archer", AA-12 "Adder စသည့္ ေလထဲပစ္ဒံုးက်ည္မ်ားႏွင့္ FAB 500-M62, FAB-1000, TN-100, ECM Pods, S-24, AS-12, AS-14 စသည့္ ေပါက္ကြဲအားျမင့္ေသာ ဗံုးမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေသာ စနစ္ ျဖစ္သည္။)

    • ေလဆာစနစ္ ပဲ့ထိန္း ဗံုးအမ်ဳိးအစားမ်ား - KAB-500KR, KAB-1000KR, KAB-1500KR ၊ • တီဗီစနစ္ျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ေသာ ဗံုးအမ်ဳိးအစားမ်ား - FAB-250, FAB-500, FAB-1000, FAB-1500၊ • အလြတ္ပစ္ ဗံုးအမ်ိဳးအစားမ်ား - BetAB-250, BetAB-500၊ • ကြန္ကရစ္ ထိုးေဖာက္ႏိုင္ေသာ ဗံုးအမ်ဳိးအစားမ်ား RBK-250, RBK-500 • ၃ဝ ကီလိုတန္ (Kiloton – Kt) ႏူကလီးယားဗံုး တလံုး - S-8, S-13 • အလြတ္ပစ္ဒံုးက်ည္ - ZAB-500 • မီးေလာင္ဗံုး - KMGU-2 • လက္နက္ခဲယမ္းမီးေက်ာက္ထည့္သည့္ အပိုခန္းမ်ား • ၁၁၃၇ လီတာ (၃ဝဝ ဂါလံ) သို႔မဟုတ္ ၁၄ဝဝ လီတာ (၃၇ဝ ဂါလံ) ဆန္႔ ဆီေလွာင္ကန္ ႏွစ္ခုႏွင့္ ၂၂၇၄ လီတာ (၆ဝဝ ဂါလံ) ဆန္႔ ဆီေလွာင္ကန္ တခု (စုစုေပါင္း ဆီေလွာင္ကန္ သံုးခု) ေရဒါတပ္ဆင္ထားမႈ • Phazotron N019 ႏွင့္ N010 ေရဒါစနစ္

    MIG-29 တိုက္ေလယာဥ္အမ်ိဳးအစား ၈ မ်ဳိး ရွိၿပီး ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္သည္။ MIG-29B: (ပထမဦးဆံုး ထုတ္လုပ္ခဲ့ေသာ အမ်ဳိးအစားျဖစ္ၿပီး ပိုင္းေလာ့ တေယာက္စာ ထိုင္ခံုပါသည့္ အမ်ိဳးအစား) MIG-29UB: (စစ္ပြဲသံုး ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ခံုပါ၊ ေရဒါစနစ္ မပါသည့္ အမ်ဳိးအစား) MIG-29SD: (အီလက္ထရြန္းနစ္ စနစ္အပိုင္းကို ျပန္လည္အဆင့္ျမႇင့္ထား (upgrade လုပ္ထား) ေသာ အမ်ဳိးအစား) MIG-29S: (အီလက္ထရြန္းနစ္ႏွင့္ ေရဒါစနစ္ကို ျပန္လည္ upgrade လုပ္ထားေသာ အမ်ဳိးအစား) MIG-29SE: (ဘက္စံုသံုး အေပါ့စား ျပည္ပတင္ပို႔သည့္ အမ်ဳိးအစား) MIG-29TVK: (အေမာင္းသင္ အမ်ဳိးအစား) MIG-29K: (တိုက္ခိုက္ေရး သို႔မဟုတ္ အေမာင္းသင္ အမ်ဳိးအစား) MIG-29M/ME: (ေလယာဥ္ စနစ္အားလံုးကို ျမႇင့္တင္ (upgrade) လုပ္ထားၿပီး, လက္နက္ထိန္းခ်ဳပ္ေရး စနစ္ပါေသာ အမ်ဳိးအစား)

    ReplyDelete
  7. I like Mig 29 K or Mig 35 so we can fight back F 16

    ReplyDelete
  8. ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ ငယ္ငယ္ကတည္းက တိုက္ေလယာဥ္ေမာင္းခ်င္ခဲ့တာပါ ခက္တာက 10 တန္း မေအာင္ေသးေတာ့ ၀င္ရင္ ေလယာဥ္ ပဲျပင္ရမယ္ထင္တယ္ေနာ္ ပာုတ္လား မသိဘူး ေလတပ္အင္းအားအေနနဲ့.ကေတာ့ ဗံုးျကဲေလယာဥ္ေတြ Apache တိုက္ခိုက္ေရးပာယ္လီေကာ္ပတာေတြ လိုပါတယ္

    ReplyDelete
  9. ကို nickmasonေရ တိုက္ေလယာဥ္တစ္စင္း ေဝဟင္မွာဝဲပ်ံႏိုင္ဖို႔ဆိုတာ
    ေလယာဥ္ျပဳျပင္ထိန္သိမ္းေရး အဖြဲ႔ဝင္ေတြ အဓိကလိုအပ္ပါတယ္... ပိုင္းေလာ့အေနႏွင့္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရအဖြဲ႔ေတြေလာက္ မသိႏုိင္ပါဘူး..။

    ReplyDelete
  10. b2 ဗံုးျကဲေလယာဥ္ေတြအဓိကလိုအပ္ပါတယ္

    ReplyDelete